experience for business 2019
16. května 2019, MSD Praha
Konference X4B 2019 skončila! Děkujeme všem účastníkům, kteří podpořili tuto akci svou přítomností, také řečníkům, byla to super jízda od úvodní přednášky Erica Reisse až po závěrečného Jerryho Tvrdka. Hřebem se stala interaktivní přednáška Braňa Frka. Náš velký dík patří také moderátorovi Martinovi Šafaříkovi.
Budeme se na vás těšit opět v kulatém roce 2020, mezitím si nás přidejte na Facebooku, Linkedin, nebo Twitteru, abychom vás mohli včas informovat. Uvidíme se v příštím roce!
Dáme vám vědět, co se chystá
Pokud chcete být prví kdo se dozví o řečnících, vstupenkách a X4B 2020, přihlašte se k odběru newsletteru.
Přednášející
Eric Reiss
CEO at FatDUX
Eric je předním světovým odborníkem v oblasti Informační architektury a použitelnosti. Byl dvakrát prezidentem Institutu informační architektury a profesorem použitelnosti a designu na IE Business School v španělském Madridu. Napsal také několik knih, včetně nejprodávanější "Usable Usability", která je nyní k dispozici v pěti jazycích.
Eric Reiss povede druhý den (17. 5. 2019) praktický Service Design Workshop, kde vás rozhodně nenechá jen sedět s rukama v klíně!
Dušan Pavlica
MSD
Petr Štědrý
2FRESH Prague
Michal Zbořil
Oracle
Lukáš Zazvonil
Bell & Hurry
Jerry Tvrdek
Kiwi.com
Ondřej Langr
Sharry Europe
Vladimír Mašinský
Sharry Europe
Braňo Frk
Õppus
Jindřich Fialka
Q Designers
Program
16. května 2019
Registrace
Přijďte včas, poznejte skvělé místo a užijte si networking.
Innovation vs. Best Practice – where we go wrong and what we can do about it.
Eric Reiss (US), CEO, FatDUX
“Best practice” implies doing things in the best possible manner, based on past experience. But we like to think of ourselves as innovators in a dynamic industry – we want to go where no one has gone before. Thus, “best practice” and “innovation” are like oil and water – they don’t easily mix.
How can we – business leaders and designers alike – balance the need for consistency that “best practice” provides, with our on-going mission to improve the quality of our products? How can we create genuine improvements – and when have we been seduced by the evil twins, Fad and Fashion?
Eric will take a closer look at the popular definitions of both innovation and best practice – and discover why these are frequently inadequate, misleading, or both. Why is a “standard” not always a “best practice”? And if “invention” can be spontaneous, why is “innovation” always planned?
Want to learn the four Laws of Innovation? Want to be able to recognize the three danger signals of Fashion and Fad? Want to know why locking creative people in a room and telling them to be “innovative” never produces good results?
UX a Digitální Transformace
Dušan Pavlica, UX & Design Thinking Lead, MSD
Zavádění UX procesů do firem bolí, ale celkové zaměření firmy na potřeby uživatele se dá prosadit. Hodně záleží na stávající “UX dospělosti” okolí a na správné strategii, jak ostatní vytrénovat. Také pomáhá neustálá “masáž” příklady řešení, které dopadly dobře. Ale úplným základem je najít a dostat na svou stranu klíčové lidi na správných pozicích, kteří Vám mohou pomoci UX ve firmě prosazovat. Přednáška Vám přiblíží, o co v digitální transformaci jde a jak s tím může UX tým a aplikování strukturovaného Design Thinking přístupu pomoci.
Coffee break
Experience Economy
Michal Zbořil, CRM & CX Master Principal Sales Consultant, Oracle
Max Byloff will highlight the influence of the Experience Economy worldwide and how the customer first has reached the back office. He will show what drives this rapid transformation, why SaaS (Software as a Service) itself plays a crucial part in the UX revolution and how Oracle as leading tech provider has developed it’s software from a pure functional viewpoint to a very strong UX focus. Max will demonstrate the latest use cases from Oracle’s Customer Experience Cloud customers live.
O digitálních bankách na zelené louce
Lukáš Zazvonil, Co-founder Bell&Hurry - Digital Designers for finance
Jak probíhá stavba digitální banky na zelené louce? V zemi, kterou neznáte? Představy lidí bývají různé - obří týmy, neskutečné rozpočty, precizní analýzy, designérská esa a exkluzivní konzultačky pomáhající s rozjezdem. Realita však může být i o dost prozaičtější. Nejvíc to připomíná start-up na steroidech, který roste podstatně rychleji než normálně. Case-study na téma, jak se z jednoduchých business myšlenek tvoří komplexní aplikace pro digitální banky.
Oběd, networking, mentoring zóna
UX & Customer Learning Experience
Braňo Frk, Learning Designer, Õppus
Navrhnout produkt nebo službu tak, aby splnila klientovy požadavky a aby to uměl používat okamžitě a správně, je jistě cílem každého UX designéra. Při složitějších nebo komplexnějších produktech se ale neobejdeme bez potřeby vzdělávat klienty. Customer education je disciplína, která se často výrazně podílí na tom, jak spokojen bude klient s produktem. Jak využít UX postupy při návrhu vzdělávání zákazníků, a jak dosáhnout inspirující learning experience, se dozvíte na přednášce.
Product Discovery Sprint
Petr Štědrý, Lead UX designer, 2FRESH Prague
Vidina, že se za týden dozvíte o zákaznících vše, díky Design Sprintu, je lákavá. Ve skutečnosti není poznání příliš hluboké. Proto jsme v 2FRESH vytvořili vlastní framework, jak společně s klientem pochopit zákazníka a vytvořit a otestovat koncept nového produktu.
Tato metodika výrazně usnadňuje a zkracuje fázi ověřování nápadů a uskutečnění v podobě nových digitálních produktů.
Coffee break
Experiences between the digital and the real world
Ondřej Langr, CPO Sharry Europe, Vladimír Mašinský, Head of Business Development, Sharry Europe
Mají naše pracovní kanceláře vliv na to, jak se cítíme a jak fungujeme? Dá se vůbec takový uživatelský prožitek vědomě navrhovat? A pokud ano, jak? Může mít obchodní dopad také soustředění zaměstnance? A jaký? Odpovědi přinese tato exkurze, která vám názorně ukáže, jak se design posunul z digitálního světa do toho reálného.
Jak jsme postavili službu za pár korun, která prodává produkt za miliony
Jindřich Fialka, CEO & Lead Designer, Q Designers
Greenest Company řeší problémy moderních kanceláří. Problém je, že akustika, soukromí nebo kvalita vzduchu jsou hodně subjektivní dojmy a těžko je použijete jako obchodní argumenty. Proto Q Designers navrhli službu, která je pro klienta zanedbatelný náklad, a pomůže subjektivní dojmy přetavit v racionální argumenty.
Příběhem vás provede zakladatel a lead designer Jindřich Fialka a ukáže klíčové momenty, které z jednoduché služby udělaly skvělý business.
Metody testování vizuálního designu 👌
Jerry Tvrdek, Head of Design, Kiwi.com
Heatmapy nám řeknou, kam lidi klikají, konverzní poměr nám řekne. co prodává, uživatelské testování odhalí chyby v použitelnosti. Ale lze změřit, co si vaši zákazníci myslí o designu? Na příkladech z kvalitativního a kvantitativního testování uživatelského rozhraní Kiwi.com si ukážeme, jak systematicky přistoupit k porovnávání grafických návrhů a nespoléhat se jen na subjektivní názor nejhlasitějších kolegů. Přednáška bude užitečná hlavně službám a značkám, které zvažují redesign.
17. května 2019
9:00 - 18:00
Service Design Workshop
Eric Reiss, CEO, FatDUX
Eric povede exkluzivní celodenní worskhop v Praze. Naučíte se vše, co potřebujete vědět o návrhu inovativního produktu, který lidé budou chtít používat. Workshop bude plně interaktivní a čistě praktický.
Workshop je určen pro UX designery a manažery, produktové manažery, majitele firem a zakladatele startupů.
Místo
FIVE Building
Na Valentince 3336/4
150 00 Prague 5
Czech Republic